Bart Simpson II

Buffalo platåskor//Tradera    Strumpor//H&M    Stayups//Lindex    Kjol + Topp//Ebay    Örhängen//Ebay    Solglasögon//Ebay    Hatt//H&M    Halsband//Ebay

Jag måste börja med att be er om ursäkt! Jag vet att jag lovade er att publicera dessa bilder i torsdags, men riktigt så blev det inte. Jag är i alla fall uppe i Umeå nu och här blir jag i en månad. Är just nu hos pappa och vi har haft en väldigt bra helg! Igår var vi ute och gick promenader, jag och Åsa lagade god middag, vi såg två Johan Falk filmer, åt marängsviss och så myste jag såklart med alla pappas fina katter. Idag har vi varit ute i skogen i flera timmar, jag tyckte dock att det var väldigt otäckt.. Vi hittade massssor av spår efter björn, bland annat bajs som fortfarande var ljummet(!!) och "spår" som visade att det både var en vuxen och en unge, eller flera. Vi plockade i alla fall blåbär, så vi har precis ätit en blåbärspaj som vi bakade :)
 
Innan jag åkte upp så fotade jag och mamma flera outfits så det inte blir så tomt här på bloggen. Jag har inte kollat än hur många vi fotade, men jag hoppas kunna posta en outfit var tredje eller fjärde dag. Dessutom har jag med mig kameran, så om jag fotar något någon dag så kommer det fler uppdateringar.
 
Nu ska vi se ytterligare en Johan Falk film innan det är dags att sova. Jag hoppas ni har det hur bra som helst, vi hörs snart igen!



Kommentarer
» Erica

Älskar denna look - svart, gult, buffalos och hatt <3

fasiken vilken häftig outfit! riktigt snyggt! :D

» Roni

Älskar också denna look :)det finns inget finare än dina nylonklädda ben :)


Kom ihåg






Trackback