Time goes by

 
 Hej. Jag har ju glömt att visa er dessa bilder! Som vanligt är det mamma som har fotat och jag som leker lite framför kameran. När jag ser dessa bilder påminns jag om hur mycket jag redan saknar sommaren, värmen och de fina kvällarna. Är det fler än jag som hoppas att vintern blir rekord kort och typ rekord varm? Haha, I wish! Hösten tycker jag är ganska mysig och vacker, men det är vintern jag är extremt allergisk mot, tål den verkligen inte. Men som vanligt är det väl bara att bita ihop!
 
Nu är jag tillbaka hos min pappa och här har jag tänkt vara tills på torsdag då det är dags att flyga hem till Skåne igen. Kommer sakna alla här uppe i norr, men å andra sidan ska det bli skönt att komma hem igen. Ni vet ju hur det brukar vara..
 
Hoppas ni har en trevlig dag, kram!



Kommentarer

Alltså din blogg.. kan vara min nya favoritblogg!

Jätte fina och härliga bilder!! :)

Jätte fina och härliga bilder!! :)

Herregud vilka bilder och ditt hår, gud va fint!

herregud vilken bra blogg!

hur gjorde du din header, använder du en egen stillmall ?

Svar: Tack snälla du! :)Det är inte jag som har gjort min header, om du kikar i min sidomeny så hittar du en länk till hon som har gjort den.
Jennilie

jäääävlar vilken snygging du är! as fina bilder med :)

wow!!

» thien

jättevackra bilder!

Som en dröm!

» ida:)

åh, superfina bilder!


Kom ihåg






Trackback