Picknick med la familia

Strax efter lunchtid kikade solen fram och temperaturen utomhus steg, så vi bestämde oss för att åka på picknick. Med oss hade vi en super god sallad och kanelbullar, perfekt picknickmat. Det var så himla skönt ute, det blåste inte där vi satt och solen värmde väldigt mycket. Tänk om hösten alltid var så här fin!! Jag hade med mig kameran så här kommer några bilder.
 
 
Förutom att ha varit på picknick så har jag och mamma varit och handlat, vi har fotat dagens outfit (den dyker upp imorgon) och så har jag varit och hämtat två paket. I paketen låg ett par byxor och ett par klackskor, ni ska få se dem någon dag framöver!
 
Men kika in imorgon för att se vad jag hade på mig idag. Jag gillar bilderna väldigt mycket, hoppas ni också kommer göra det. Kram och god natt!



Kommentarer

Ja nu vill man minsann se allt innehåll från alla paket, haha jätte spännande ju! ^^

Mysigt :)

Härliga bilder på familjen och god mat :-)
Den perfekta kombinationen :-)

» Tilda

härliga bilder!

Mysiga bilder :)

Åh fin blogg!

så fantastiskt mysigt och gott det där såg ut!

Ser ju superhärligt ut! Hoppas det var det med :)

så fina bilder

Åh, vad mysigt! Fina bilder! :)

Så himla mysigt! Tänk vad lite det behövs. Kram.

Fina bilder! Det ser riktigt gott ut. :)

» Ida

häftig blogg!

Mysigt :)

Härliga bilder :D

fina bilder

myyysigt:D

härliga bilder (:

Outstanding header! Älskar den!

» Sara

härliga bilder :)

Vilken härlig dag och fina bilder!

Riktigt härliga bilder! :3

oj vad gott

Mysiga bilder! Och salladen såg ruskigt god ut :)

åhh vad smaskens, fina bilder också :)

Åhhh så härligt o mysigt!

» Anita

Härliga bilder du :D

åh så mysigt. mums

åhhh vad mysigt

kram

mums!

Åh... Jag som är hungrig ;)

Så mysigt !


Kom ihåg






Trackback