På promenad i gamla stan

Platåskor//Nelly   Byxor//Ebay   Tröja//Gina Tricot   Väska//Ebay   Halsband//H&M   Hatt//H&M   Klocka//Ebay   Armband//Ebay
 
Hejsan, hur har ni det idag? Bra hoppas jag! Mamma ska iväg till några vänner till familjen för att fota ett jobb, så jag passar på och följer med, roligare än att sitta hemma. Men vidare till outftbilderna ovan.. Det är så jäkla fint i gamla stan här i Simrishamn! Jag älskar verkligen de pastelliga små husen, kullerstenen, blommorna, ja allt, håller ni inte med?! På mig har jag ett par nya byxor, en ny väska och ny klocka, allt från mitt älskade ebay. Väskan är jag super nöjd med, gillar allt med den, men speciellt att detaljerna är i guld.
 
Nä nu måste jag göra lite grejer innan vi åker iväg. Ha en fortsatt bra dag hörrni!



Kommentarer

jag gillar verkligen din blogg! :)

» Elin

Härliga bilder! :)

Vet du något annat ställe där man kan hitta liknande byxor? :)


Kom ihåg






Trackback