Nelly SALE

Shopping när det är som bäst, billigt!
 
Hejsan! Äntligen har vi fungerande internet och tv igen, måste erkänna att jag varit ganska rastlös utan det. Men nu är det som sagt fixat så nu kan jag surfa hur mycket jag vill. Just nu har Nelly.com en midseason sale med rea upp till 85%, kavajen t.ex kostar egentligen ca 600 kr men går nu på 89 kr, inte illa! Jeansen i baggymodell hoppas jag verkligen passar, tycker det är sååå svårt att köpa byxor i oversize modell online. Men jag håller tummarna, vill verkligen ha ett par svarta boyfriendjeans! Ska i alla fall bli kul att få hem paketet!
 
Hela gårdagen spenderade jag och min familj i Malmö. Min lillebror Kevin fyllde nämligen 21 år så vi gick ut och åt på restaurang, kikade i några butiker, köpte lite saker och hade det allmänt trevligt! Jag fick med mig några överdelar från H&M och New Yorker, ska försöka komma ihåg att fota dem så ni får se vad jag köpte.
 
Nu ska vi äta god middag och tårta, vi kom hem så sent från Malmö igår så vi hann aldrig med det.
Ha en trevlig kväll, kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback