Några tusen kronor fattigare, men ändå så mycket rikare..

Min nya älskling.
 
I juni 2009 köpte jag min första egna bärbara dator, men efter mer än fyra år började den tröttna. Den var långsam, hängde sig och fungerade inte som en normal dator. Så när jag var och hälsade på hos pappa bestämde jag att det var dags att investera i en ny, speciellt när farmor var snäll och gav mig ett bidrag. Vi åkte på Mediamarkt och pratade med en säljare som var super duktig och kunnig. Jag hade först riktat in mig på en dator för ca 4,000 kr, men eftersom jag även redigerar en del bilder och eventuellt vill börja fota/redigera bilder i RAW-format så tyckte han inte att det var något för mig. Istället visade han en dator som gick på ca 5,300 kr och en för ca 6,000 kr, men det var den för 6,000 kr som föll mig i smaken! Efter att ha funderat någon dag bestämde jag mig för att köpa den, sagt och gjort! Jag köpte datorn och flög hem till Simrishamn dagen efter.. Men två dagar efter att jag köpt den smsade pappa och sa att Mediamarkt nu hade en ännu bättre dator till jubileumspris, så till samma pris som den jag redan hade köpt.
 
När jag ändå lägger ut så pass mycket pengar vill jag ju självklart ha det bästa! Som tur var kunde jag lämna tillbaka datorn jag först köpte för att byta till den jag nu har i min ägo. Och oj vad nöjd jag är!! Bilden är helt fantastisk, ljudet är grymt, jag älskar dess utseende och tangenterna är väldigt behagliga. Jag har inte en enda negativ grej att säga om min nya bästa vän.
 
Så om du är sugen eller i behov av en ny dator så kan jag verkligen rekommendera den här, det är en Asus N56DY-S4036H. HÄR kan du läsa mer och även beställa den! Nu är den lite dyrare än vad den var när jag köpte den, men det är pga att det inte är jubileumspris på den.
 



Kommentarer
» Sofi

Hej!

Det här är ingen reklam eller så för äger inte ens sidan, men såg denna: www.goattention.se
och d har väldigt coola kläder och så tänkte jag på dig :)
de har rea till 18:00 imorn och allt kostar max 99:-

Bara ett tips till en tjej med grym stil! :)

Svar: Tack för tipset! Missade dock rean då vårat internet inte fungerade.Tack snälla du! :)
Jennilie

» M O A

Hej! Nu är det så att Festival X (som jag och två andra kompisar gjort på fritiden för "skoj skull" i Älvsbyn) har nominerats till att kunna vinna Norrmejerier stipendiet 2014 på 33 000kr! Så du får super gärna gå in här --> http://www.norrmejerier.se/stipendiet/festival-x för att lägga en röst på oss helt kostnadsfritt så att vi kan vinna pengar till nästa års festival så att vi kan ta hit större artister mm. I detta inlägg kan du läsa om det mer --> http://moaahlgren.se/2013/october/nominerade-2.html#comment :D

Kramar/ Moa

» Elin

Hej! Funderar på att köpa denna datorn och undrar om du fortfarande är nöjd med den? Finns det något speciellt som är negativ nu när det gått ett tag? Kostar just nu 5990 på mediamarkt, betalade du också så mycket för den? Tacksam för svar! :)

Svar: Hej! Jag är fortfarande SUPER nöjd med datorn! Är fortfarande lite ovan med Windows 8, men det är ju en vanesak :) Det jag mest tycker om är att den startar väldigt snabbt vare sig om den är avstängd eller på viloläge, att tangenterna har belysning (väldigt effektivt på kvällen när det är mörkt) och skärpan i /på skärmen. Ja den kostade ca 6000 när jag köpte den. Hittills har jag som sagt bara gott att säga om den :) Om du köper den hoppas jag att du blir lika nöjd som jag är! Ha det bra, kram.
Jennilie

This is a message to the Days with Jen - webmaster. Your website is missing out on at least 300 visitors per day. Our traffic system will dramatically increase your traffic to your website: http://gd.is/y/nfhpq - We offer 500 free targeted visitors during our free trial period and we offer up to 30,000 targeted visitors per month. Hope this helps :) Unsubscribe here: http://pzr.eu/18

I came across your Days with Jen - website and wanted to let you know that we have decided to open our POWERFUL and PRIVATE website traffic system to the public for a limited time! You can sign up for our targeted traffic network with a free trial as we make this offer available again. If you need targeted traffic that is interested in your subject matter or products start your free trial today: https://verenigdestaten.app/59y6 Unsubscribe here: http://y.rxhnet.de/5kfw

This is a comment to the Days with Jen - admin. Your website is missing out on at least 300 visitors per day. Our traffic system will dramatically increase your traffic to your website: http://tgi.link/5ozd - We offer 500 free targeted visitors during our free trial period and we offer up to 30,000 targeted visitors per month. Hope this helps :) Unsubscribe here: http://y.rxhnet.de/5kfw


Kom ihåg






Trackback