Min helg

Hejsan! Tusan vad min dator är seg nu, jag blir ju galen!! Tur att jag ska köpa ny om någon dag, det behövs verkligen. Men i alla fall.. Tänkte visa några bilder som jag tog under helgen som jag spenderade hos min vän Hanna.
 
Självklart tog vi några bilder på oss ;P
 
 
En kväll bakade vi den här cheesecaken, det är en pecannöt-kola-cheesecake. Ni anar inte hur förblånat god den var, skulle typ göra vad som helst för att ha en bit just nu.
 
 
Ännu en bild på mig och Hanna.
 
 
I söndags kom vår vän Karin och hälsade på, och hon hade med sig sin söööta dotter Selma. Sist jag träffade Karin var hon gravid, så det var kul att äntligen få träffa lilltjejen!
 
 
Jag passade självklart på att mysa, jag älskar ju bebisar.
 
 
Förutom det som nämns ovan så har vi varit på stan och shoppat kläder, kollat inredningsprylar, lagat god mat, sett flera filmer, snackat och bara haft det trevligt. Jag önskar att alla mina vänner, min pappa och släkt kunde flytta ner till oss i Skåne, då skulle jag verkligen ha det bra! :D
 
Nä hörrni, nu är det dags för mig att sova.
Sov gott!



Kommentarer

härliga bilder! :D

Åh vilket fint hår du har! :)

Superhärliga bilder :)

åh. vilken söt liten bebis! och kakan såg ju bara för goood ut!

Vilka härliga bilder :-)

Ser ut som en härlig helg! Fina bilder! :D

Härliga bilder :)

så härliga bilder! :D

» Lisa

åh gosiga bilder!

Härliga bilder :)

otroligt fina bilder! :)

Åh, jag älskar hatten och ditt hår! Jätte fin bilder föreseten :)

Fina bilder! Åh jag älskar också bebisar :D

Fina ni är! :)

» Bea

Riktigt fina bilder, supersnyggt! :)

OMFG, låter svingott med cheescaken. Måste testa det någon gång!' :D tack för inspirationen!

superfina bildet!
kika gärna in i min blogg kram

vad mysiga bilder :)

härliga pics:)

Så härliga bilder!

vilka fina bilder! härligt.

wow vad jag älskar din klädstil! love it
Snygga bilder också!

Delta gärna på min tävling som jag har på bloggen där 3 vinner en varsin goodiebag!

den kakan såg ju inte alls för frestande ut eller? ;) omg, vill ha !!

Men dina bilder i headern var as fina :D

härliga bilder :P

» Elin

Underbara bilder :)

FINA BILDER

» Sofia

Mysiga bilder :-)

» Tilde

Snyggingar!

fina bilder!!!!


och den där efterrätten ser inte dålig ut ;)

Fin Bilder! Kika gärna in på vår blogg, kram.

» Sara

härliga bilder :)

Jättefina bilder!!

Allt bra med dig?

Super fin blogg! :)

» Thea

Vilken awesome blogg du har!

» Erica

vilka ögon det där barnet har! :D

Fina bilder! :) Barnet har även grymt fina ögon! :)

» Elin

Okej den där kakbiten såg helt extremt sjukt god ut och jag är sockersugen ikväll!

Åh vilka vackra bilder!

sött

Superfina bilder, bebisar är ju såååå söta!!

mysiga bilder du har

guuu va gosiga bilder ! kramkram

» TOVA

så härliga bilder!! älskar hatten:)

» Linda

ååh får man fråga vart du köpt hatten?

Låter som du haft en supermysig helg!!

härliga och mysiga bilder. ser ut som du haft en supermysig helg

Du tar jätte fina kort!
Vilken kamera fotar du med? :)

Vilka fina bilder! :)

Kolla gärna på våran blogg, kommentera och sprid.

Välkommen in på vår stilrena och fashionabla blogg Sixteen.se! Vi är nästan säkra på att du kommer tycka om den!
Kramar, Elin och Gisela

Jättefint hår du har! Får man vara fräck och fråga om det är äkta? Jag funderar på hårförlängning nämligen men är lite osäker eftersom en dålig kan se fult ut ;)

» Elsa

Låter som en toppen helg! :D

Har frågestund på bloggen med min kompis Paulina, fråga jätte jätte gärna frågor om oss, våran vänskap osv. (Inlägget hittar du om du skrollar ner lite i bloggen) Tack på förhand

Så mysiga bilder!

Åh, låter som en riktigt lyckad helg! Fina bilder också, så söta allihop! ♥

» Pene

Din blogg är helt under! :) Riktigt fina bilder och älskar hatten! :D

» Pene

*Underbar
Skulle det stå xD

» Frida

Fina bilder :)

Vad söta ni är!! :)

mysiga bilder :)

Gud vilka fina bilder! Cheesecaken såg ju inte bara lite god ut! Har du gjort den själv? Kram

Ååh vilka underbara bilder! :D

» Tilda

härliga bilder!

» Lisa

Åh vad fiint hår du har! Och vilka vackra ögon bebisen hade :)

härliga bilder och de verkar som du hade en riktigt bra helg :)


Kom ihåg






Trackback