Fluffigt värre

Buffalo platåskor//Tradera   Skinnkjol//Ebay   Tröja//Ebay   Väska//Ebay   Smycken//Ebay
 
 Hej, hoppas ni haft en bra dag? Själv sov jag bort precis heeela dagen, vaknade kl 18.30... Men de senaste tre/fyra nätterna har jag haft jätte svårt att somna/sova. Jag vet inte riktigt varför för jag har inte haft ovanligt ont i ryggen eller ångest, och jag har varit väldigt trött, men ändå inte kunnat somna. Hjärnvaken brukar jag och mamma kalla det, man är trött i kroppen men man kan ändå inte sova. I natt var det värst, somnade inte förrän fem på morgonen, men när jag liks somnat vaknade jag ändå flera gånger i timmen tills jag klockan åtta satt på en film. Några timmar senare somnade jag igen och sov faktiskt bra tills jag vaknade där vid 18.30. Så just nu är min dygnsrytm lite fucked up, men jag ska försöka få ordning på det. Nog om min sömn!
 
Igår färgade jag mitt hår mörkbrunt, och nog blev det mörkt! Kanske lite mörkare än vad jag hade planerat, men äh, inget jag bryr mig så mycket om. Jag klippte även håret och det var minsann på tiden, jäklans vad det var nött i topparna! Men nu är det fräscht och snyggt! Nu har jag tänkt lägga mig i sängen och se några avsnitt av min nya favoritserie Grey's Anatomy, jag är efter, jag vet ;)
Sov gott, Kram!
 
Psst.. Jag har i nuläget hela 452 kommentarer att svara på, så det är en hel del! Jag försöker svara lite nu och då, men som ni kanske förstår så tar det tid när det är så många. Men jag vill att ni ska veta att jag inte struntar i att svara på dem, det kommer, håll ut :) Älskar alla era fina ord, ni peppar mig verkligen, tack för det!



Kommentarer
» Alice

Vilken underbar outfit! Älskar tröjan! & du är fin som alltid :)

Svar: Tack, kul att höra att du gillar den! :D Men åh vad snäll du är! Tusen tack.
Jennilie

Hej Hej hoppas allt är bra med dig. :)
Alltid lika kul att se dina outfits och dina fynd från ebay. :)

Kram
Ellenore

fin tröja


Kom ihåg






Trackback