comme des fuckdown II

Platåskor//Tradera   Byxor//H&M   Nättröja//Nelly   Mössa//Ebay   Halsband//Ebay   Bomberjacka//Gina Tricot
 
Såja mina vänner, här har ni resten av bilderna. Vad säger ni, gillar ni bilderna och outfiten? Dessa byxor köpte jag för någon vecka sedan inne på H&M.. Jag var först väldigt osäker på om jag skulle köpa dem eller inte, men så här i efterhand är jag verkligen glad att jag gjorde det, de är nämligen hur bekväma som helst! Man kan ha dem hemma som mysbyxor, men de är ändå tillräckligt snygga för att bära till vardags. Mössan är ny den med, och det tjocka halsbandet. Har massor av nya grejer att visa er, hade över 15 paket som väntade på mig när jag kom hem från norrland, haha. Japp, jag gillar att internetshoppa om ni inte redan förstått det ;)



Kommentarer

SNYGGT

» anna

Så sjukt snyggt!!


Kom ihåg






Trackback