Ute i skogen med mamma och kissarna

Igår var som sagt jag och mamma ute med mina kissemissar. Vi ser ju till att lite nu och då låta dem åka bil och gå med dem i koppel så de vänjer sig vid det, och det går faktiskt jätte bra! Vi åkte till ett vackert ställe vid en skogskant, och så fanns där en liten bäck. Och massor av vackra blommor.
 
 
Spike ligger bland blommorna och spanar efter humlor.
 
 
Ännu mer spaning.
 
 
Och så har vi lilla Angel som är lite lugnare.
 
 
Angel hoppar gärna upp i min famn lite nu och då eftersom han känner sig tryggare där än ute bland öppna fält. Men han har faktiskt blivit väldigt mycket modigare på bara två veckor eller så, min lilla pojke. Spike (till höger) har börjat klättra lite i träd, men som tur är så är han försiktig och klättrar bara en liten bit (än så länge), som upp på den här stubben!
 

Jag älskar mina små pojkar så det nästan gör ont i hjärtat, jag är så himla glad att jag fick dem av pappa :) Det är så kul att se dem när de är utomhus, hur de leker, spanar, jagar och så. Men det är lite jobbigt ibland för de är SÅ envisa, de vill aldrig gå åt de håll jag och mamma vill gå, haha! Men man kan ju inte bli arg på dem, det är de för söta för :)



Kommentarer

nawww gud så fina missar.katter e det bästa som finns. älskar mina 2 betonggråa missar som bara den

vad är det för sorts katter? Ser nästan ut som maine coons. De är verkligen supersöta!

Ååh så fantastiska kissor, vad är dom för ras? :) Älskar deras spetsiga öron! :)


Kom ihåg






Trackback