Ut och fota

 
 God morgon! När min väckarklocka ringde kl 09.30 höll jag på döööö. Jag kunde verkligen inte hålla upp ögonen, men på något vis kom jag ändå ur sängen. Just nu (pga alla mediciner, värken och min svåra pollenallergi) behöver jag hur mycket sömn som helst, varje gång jag slappnar av så somnar jag. Men nu ska jag för första gången på flera dagar sminka mig och klä mig i annat än mjukiskläder för jag och mamma ska ut och fota. Jag antar att det blir fina trädgårdar, blommor, rapsfälten och om ni har tur kanske en outfit :)
 
Vi hörs senare idag! Kram.



Kommentarer

har du inte piller för din pollen allergi?
jag fick för min men tycker inte det hjälper så bra tyvärr så man e som en jäkla zombi då det e fint väder ute.. då vill man ju vara ute o njuta av solen men man vågar fasiken inte för man mår apa av allt dumt pollen

Svar: Jag har ju gått i jag vet inte hur många år (kanske 6 år) och fått allergisprutor mot mina allergier, bl.a gräs- och björkpollen. Så allergierna är ju bättre än någonsin, kattallergin märker jag inte ens av. Och förut svällde mina ögon alltid igen pga gräspollen, näsan kliade ständigt och ögonen med. Ofta fick jag ligga med en iskall och blöt handduk för ögonen för att det skulle kännas lite bättre. Numera kan det klia lite i ögonen någon enstaka gång, så resten har ju försvunnit. Men det enda som inte verkar ha blivit bättre av sprutorna är ju den där handikappande tröttheten jag får pollen. Förra sommaren fick jag ligga på nedervåningen i någon vecka för att jag var för svag i benen för att klara av att gå i trappan. I år har det nästan varit så, har nätt och jämt kommit mig upp och ner för trappan. Och inte blir man bara trött i kroppen, nej huvudet också. Inte förrän nu har jag börjat kunna tänka någorlunda klart igen. Jag har piller och de hjälper, men inte alls i den grad jag vill att de ska hjälpa. Känner du igen något av det jag skrivit?
Jennilie

Gud vilken fin bild!
Lycka till med pollen och fotograferingen:)

Kram

Hej Jennilie!
Hoppas att du mår bra. Tack för kommentaren...
Älskar verkligen bilden ovan! :D Ha en kanon dag


Kom ihåg






Trackback