OMG, It's FAKE!!


Klackar//Ebay.com   Byxor//H&M   Tröja//Ebay.com   Ärmlös skjorta//Ebay.com   Keps//Ebay.com   Smycken//Ebay.com
 
Så här såg jag ut igår! Jag hade egentligen tänkt fota outfiten till er då, men jag frös så mycket och hade väldigt ont i ryggen så jag valde att strunta i det. Så istället bar jag samma kläder idag så att mamma skulle kunna fota mig! Det händer inte ofta att jag har samma kläder två dagar i rad, eller det är faktiskt väldigt sällsynt. Jag har ju väldigt mycket kläder så jag hittar hellre på nya kombinationer än att bära samma i några dagar :) Ser förresten att det blev mycket ebay idag, men jag ville visa er min nya tröja, den ärmlösa skjortan och så kepsen. Jag gillart!



Kommentarer

hur var det att gå i de skorna?
ser ut som man ska trilla baklånges...men de e sjukt coola

» Kajsa

Nu har vi startat "Veckans blogg" i vår blogg, var jättegärna med och delta, väldigt enkla regler ;)

http://kajsaochtuvas.horseworld.se/2013/05/05/kickar-igang-veckans-blogg/#comments

Gillar din stil, men har en fråga. Är det jobbigt att gå i dem skorna. Kan man inte trilla lättare?

» Thea

Fina bilder!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Svar: Tack, så kul att du gillar dem :)
Jennilie

» emma

alltså hur GÅR man i de där skorna?!?!?!?! fattar verkligen inte det! i övrigt älskar det svarta med det röda! :)

sv. haha nej det måste ha varit någon annan. innan hade jag en rosa design och innan det typ vinröd/mörk grå :)


Kom ihåg






Trackback