And here she comes..

Pictures from last summer.
 
Hej mina fina! Jag har precis sett på säsongsavslutningen av The Vampire Diaries, och jäklarns vilket avsnitt det var!! Vill inte avslöja något mer än att det var bra, och spännande. Annars då.. Tyvärr så verkar jag inte börja må bättre. Ryggen får jag bara ondare och ondare i och jag känner mig fortfarande som en zombie. Jag är så slut i hela kroppen, orkar inte göra någonting förutom att ligga ner typ. Varför kan det inte bara ge med sig?! Jäkla pollen!
 
Men imorgon ska jag åka till Lund, så det ser jag fram emot väldigt mycket. Det ska vara mycket finare väder där än här, så vi ska dit och strosa omkring på stan och sedan bara hänga i någon park och njuta av vädret :) Hoppas bara min kropp orkar med det, jag ska tvinga den att må bra åtminstone en dag.
 
Jag känner mig som världens sämsta bloggare, men jag hoppas ni förstår att jag inte har kraft nog att fota outfits osv just nu när hela min kropp strejkar. Och jag hoppas så innerligt att ni håller ut tills jag börjar må bättre igen, för så här kan det ju inte hålla på för evigt tycker jag. Jag önskar er en toppen helg i solen :D



Kommentarer
» Elin

Usch vad jobbigt att behöva ligga inne i det fina vädret ... Hoppas att de fina bilderna från sommaren piggar upp dig lite!

Du kan kanske också kika in på min blogg, där jag har lagt ut bilder när jag använder mina killer platforms från Fanny Lyckman, som jag hittade tillslut! :D

ohhh så fina bilder

» Bunny

Jag ska hänga i stadsparken i Lund imorgon (eller idag blir det ju nu!) Vinkar om jag ser dig ^^

styrkekramar!! <3

saknar dina inlägg


Kom ihåg






Trackback