A piece of me


Allt jag har på mig kommer från Ebay.com, förutom solglasögonen som är köpta på Tradera.se.
 
Hejsan! Är allt fint med er? Jag mår väl si så där, är sjukt trött just nu. Jag ville bara visa er dagens outfit innan jag kryper till sängs. Invigde mina nya leopardtopp som jag fick hem för någon dag sedan, en av sommarens största trender är ju just magkorta toppar. En trend som verkligen faller mig i smaken :D Har fått hem en hel del grejer de senaste dagarna, ska försöka komma ihåg och visa er några av dem.
 
Nä nu ser jag knappt skärmen längre, måste verkligen sova..
God natt!



Kommentarer

Jisses så snyggt!

Du är varmt välkommen till eventet, BOOST 2013!
Mellan 10-14 den 18 Maj på Campus i Varberg, Halland är det äntligen dags för ett inspirerande event som du absolut inte får missa. Ett fullspäckat program med modevisningar, konstutställning, framträdande och mingel m.m. (Fri entré hela dagen)

Det nystartade klädföretaget Lie-em lanserar sin första kollektion. Kläder som för övrigt jag designat och tagit fram tillsammans med grundaren Emmelie Olofsson.

Läs mer och anmäl dig till Facebook-evenemanget "Boost2013 Varberg". De 100 första som anmäler sig till eventet genom att tacka ”JA” på Facebook får en goodiebag vid ankomst.

Bjud med dina vänner och kom och dela denna roliga dag tillsammans med oss :)
Kram från Jennifer

såååå avis på ditt långa hår.. önskar att mitt med kunde växa så snabbt ha ha

love love din leo top..jag älskar ju leo mönstrat

Wow :)

hej jennilie!
du som fyndar så himla mycket snygga saker på ebay och tradera hela tiden, kan du inte ge några tips hur man ska gå tillväga för att hitta alla guldkorn i höstacken?

» Joss

snyggt
svar: sorry för sent svar! Men det är ju jättebra med fotoalbum sådär


Kom ihåg






Trackback