Snart är det dags att lämna Norrland..

Hallå där, det var ett tag sedan sist.. Jag är i alla fall hos min pappa nu, och med alla katter såklart :) Men imorgon kväll så är det dags för mig och min mamma att flyga ner till Skåne igen, och med oss har vi mina kattungar Angel och Spike som även de ska bli skåningar. Jag är ganska nervös inför resan, inte för min skull utan för katternas skull. Man vet ju inte hur de kommer reagera, om de får ont i öronen? De kanske jamar hela resan? De kanske blir nervösa och får diarre? Eller så går allt bra och fridfullt. Jag har gjort mitt bästa för att göra resan så bra som möjligt för dem, men man undrar ju ändå om det kommer vara tillräckligt. Men men, vi får helt enkelt vänta och se hur det går. Och själv så har jag det bra, jag tycker det är så skönt att vara här, ta en paus från datorn och mest bara vara.
 
Nä hörrni, nu ska jag ta mig nå mat. Jag får se när jag sätter igång med bloggningen igen, det beror på hur det går för katterna att anpassa sig i sitt nya hem osv. Men vi hörs igen någon gång den här veckan, eller senast på måndag, och då kör jag som sagt igång på riktigt igen! Kram



Kommentarer

Åh va roligt att du kommer tillbaka, saknar ditt bloggande + att få följa dom söta små kattungarna :D längtar!

» Linn

Hoppas resan och allt hick bra !

Svar: Ja resan gick faktiskt väldigt bra, både för mig och katterna :) Tack.
Jennilie

» Erica

Åh, var tvungen att gå in och kolla när du egentligen sa att du skulle komma tillbaka för det känns som evigheter sen du skrev detta inlägg... Men snart förhoppningsvis då :D Hoppas det går bar med katterna!

Svar: Vad söt du och det gör mig super glad att veta att ni är ett gäng som faktiskt saknar mina uppdateringar :) Men NU är jag minsann tillbaka :D Kram
Jennilie


Kom ihåg






Trackback