Shades of silver

Klackskor//Ebay.com   Jeans//Bik Bok   Skärp//H&M   Silvertröja//H&M   Kappa//Ebay.com   Skinnvantar//Lindex   Sjal//Loppis   Halsband//Ebay.com
 
Åhh, när jag vaknade och kikade ut genom fönstret vad fick jag då syn på? Jo, SNÖ!! Det har tydligen snöat flera cm i natt så nu är marken vit, igen!! Jag som var överlycklig att all snö var borta.. Men förhoppningsvis smälter den bort inom ett par dagar igen. Annars då.. Jo här ovan ser ni tre bilder från gårdagens outfit. Vi hade bara några få minuter på oss att ta bilderna så vi hann inte ta så många, och de vi hann ta blev jag missnöjd med. Jag hade inte tänkt publicera denna outfit men dessa tre bilder var ändå okej så de kan jag bjuda på.
 
Jag har bara legat och slöat i soffan hela förrmiddagen så nu ska jag sminka mig och klä mig.
Vi hörs senare idag!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback