Outfits från mars 2012

 
Bilder tagna för ett år sedan.

Hej! Jag satt för ett tag sedan och kikade i mitt arkiv för att se hur mars 2012 såg ut, och visst hade vi mycket bättre väder då! Vi hade ingen snö, det blommade super mycket och en dag var det till och med 20 grader varmt i skuggan! Helt otroligt med tanke på att det just nu är helt vitt av snö utomhus. Men men, förhoppningsvis smälter den bort snart så vi får en riktig vår. I mars förra året köpte jag dessutom mitt kära Sigma objektiv som är det jag använder mest hela tiden! Det är ett av mina bästa köp någonsin för det är verkligen hur bra som helst, det gör mig aldrig besviken. Nu ska jag kika lite på ebay.. Har försökt göra det i två dagar nu men varje gång blir jag så trött och nästan somnar så jag måste stänga av datorn, haha.
 
God natt fina ni.



Kommentarer

jag satt oxå idag o kolla på bilder från typ påske tider förra året o för några år sen och inte katten hade vi snö o mega kyla då..
usch usch så trött jag e på detta snö vädret

Älskar de blommiga byxorna med dom skorna du har där..super snyggt ihop

å vad snygga :)

Svar: Tack så himla mycket :D
Jennilie

» emma

guud så snygg!


Kom ihåg






Trackback