Nya solbrillor

Solglasögon från ebay.com
 
Se så snygga glajjor jag fick hem med posten idag! Jag tycker de är asballa :D Minns inte riktigt vad de kostade men tror det var kanske 20 kr?! De var i alla fall väldigt prisvärda.
 
Innan jag går och käkar middag så måste jag bara visa den här söta bilden som jag tog på Angel och Spike tidigare idag. Spike ligger och sover och håller om brorsan som i sin tur ligger och tvättar Spikes huvud. Hur sött?!! De sover alltid samtidigt och när de liger bredvid varandra så är det nästan alltid någon som håller om den andra, och så turas de om att tvätta varandra. Mina sötnosar <3
 



Kommentarer

Är katternas namn inspirerade av Buffy?

Svar: Ja precis :D Deras mamma heter Buffy så då tyckte jag att det var passande och lite kul att ge killarna namnen Angel och Spike.
Jennilie

» Erica

Haha jag älskar Buffy, det är typ världens bästa serie enligt mig och jag har sett den hur många gånger som helst - just därför kan jag inte låta bli att fnissa lite åt att Angel och Spike ligger och håller om varandra och är gosiga :D Personerna i serien hatar ju varandra för det mesta! XD

Svar: Kul att höra för jag tycker också om Buffy väldigt mycket! När jag var yngre var det min favoritserie, och när jag gick gymnasiet såg jag och en vän alla avsnitt igen, det var super kul :D Tycker Angel är så snygg ;)
Haha ja det är ju tur att min Angel och Spike är snälla med varandra och inte som i serien, det hade blivit jobbigt! Kram
Jennilie

glajjor? ha ha det betyder solglas ögon va?...
på redig skånska heter det... solglasÖJN ha ha ha

grymt coola var dom

tänkte på dig då jag råka se denna på ebay... http://www.ebay.com/itm/D25-WOMENS-LADIES-DESIGNER-INSPIRED-LONG-SLEEVE-CASUAL-TIGHT-PENCIL-MIDI-DRESS-/281019352406?pt=UK_Women_s_Dresses&var=580155827072&hash=item416e0f0556


Kom ihåg






Trackback