New hiiigh heels!

Som jag skrev i det HÄR inlägget så har jag väldigt länge trånat efter Unif's skor "Hellbound". Jag har sett några par som påminner om dem, men har ändå tyckt att de varit för dyra och inte tillräckligt snygga. Tillslut satte jag mig vid ebay och letade och letade och letade, efter flera timmar hittade jag äntligen ett par som nästan ser ut som originalen. Efter lite mer letande hittade jag dem i en annan färg också, jag blev kär i både de svarta och de blå så efter att ha velat ganska länge bestämde jag mig för att beställa båda. Och tur var väl det för det var de sista paren, pjuh! Klacken är hela 14 cm, men eftersom platån är 7 cm så är de inte så svåra att gå i, men man ska väl ändå vara försiktig så man inte vrickar foten ;) Här har ni mina nya bästa vänner, haha.
 
 
Jag hoppas att vi får bättre väder snart så jag får inviga dem, har redan börjat fundera på hur jag ska matcha dem.



Kommentarer
» ebba

Åh jag döööör så snygga :O
Kul att du är tillbaka i bloggen igen :)

Åh shit vad snygga! :D

» Malin

SÅ HIMLA SNYGGA DOM BLÅA ÄR!! kan du länka dom så man kan få köpa dom själv? åh hur var storlekarna?? :D

Skulle du kunna skriva vad du sökte på för att hitta dom. Har letat super länge efter sådanna :D

Svar: Hmm.. Är det dig jag har gett länken till? Har mejlat den till någon men kommer inte ihåg om det var du?
Jennilie


Kom ihåg






Trackback