God frukost och söta missar

Idag klev vi alla upp i tid för att äta en god och onyttig frukost tillsammans. Vi åt amerikanska pannkakor med sirap, stekta äpplen och bananer, vaniljglass och nötkross. Om det var gott? OJA, speciellt om man är ett godismonster som jag :)
 
 
Efter frukosten lade sig kissemissarna på en stol och myste och tvättade varandra.
 
 
Fyra nyfikna ögon.
 
 
Men någon minut senare blev de lite sömniga.
 
 
Jag tror faktiskt att jag också ska ta mig en tupplur, är super trött och har så ont i ryggen så det vore skönt att få sova en stund. Ja så får det bli! Ha en toppen lördag :D



Kommentarer
» Bunny

Aw dom är för söta!

ser ut som frukostarna jag åt då jag var på franska rivieran.. sockrigt, sliskigt och riktigt mumsigt.. se super gott ut

mega söta missar du har.. (jag e mega katt lover)

Svar: Sån frukost är ju det bästa som finns. Önskar jag kunde äta det varenda dag :D
Jennilie

Vilka härliga bilder!!

Svar: Tack så mycket!
Jennilie

Hehe så söta missar!!! :D

Svar: Hihi ja visst är de söta :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback