FUCK





Buffalo platåskor//Tradera.se   Byxor//H&M   Tröja//Ebay.com   Fuskpäls//Ebay.com   Väska//Ebay.com   Leopardvantar//Trendsales.se   Halsband//Ebay.com   Örhängen//Ebay.com   Scarf//Loppis
 
Hej och hå! Här har ni dagens outfit. Jag måste faktiskt säga att jag tycker det här var riktigt snyggt, det kändes så himla mycket jag. Tröjan jag har på mig är ny, likaså fuskpälsen. Pälsen har jag i vitt också, får se till att inviga den med snart :) Jag har så himla mycket nya grejer att visa er, både kläder, skor och smycken. Det var så kul att klä mig och sminka mig i morse, det var längesen jag gjorde det sist. Så många dagar som jag har varit osminkad de senaste veckorna har jag inte varit sedan jag var ca 12-13 år. Men det har varit grymt skönt att inte behöva sminka sig på ett tag och bara gå omkring i bekväma kläder. Men nu är det dags att bli fashionable igen ;)
 
I'm back!



Kommentarer

Du passar skitbra i lugg!!
btw, fuck-tröjan, lust o länka den? (a)

love tröjan
love sjalen i håret
love handskarna
ja jag ÄLSKAR leopard mönstrat
he he he

Sjuuuukt snygg i lugg, passar dig superbra!! :)

Svar: Tack så himla mycket och vad kul att du gillar det :D
Jennilie

» Bunny

Ah, vad härligt att se dina outfits igen!! :D

skitsnyggt!

» Linn

Så vacker!:)

vi kunde ju bytt. jag e trött på min pannlugg o vill ha lång lugg.. synd man inte kunde byta ha ha

Första close-upen på dig i detta inlägg, när du tar dig i kragen (höhö) måste vara den snyggaste bild jag sett på dig! Så jäkla snygg!

Svar: Jaså tycker du det, vad kul att höra och vad glad jag blir, tusen tusen tack :D Kraaam!
Jennilie

Shiiiiiit vilken snygg outfit!
du är dödligt snygg på dessa bilder, inte för att du inte är det annars, men denna outfiten var sjukligt snygg!
skönt att du är tillbaka på banorna igen, har saknat dig och din uppdatering :)

Svar: Men shit, tack!! :DVad kul att du tycker det, tusen tack! Och jag håller faktiskt med, det är något med dessa bilder som jag verkligen gillar, inte för att skryta eller så men t.o.m jag tycker att jag är snygg på dessa ;D Och vad glad jag blir av att höra att du saknat mig, hihi. Kramar
Jennilie

snälla länk till tröjan. letat överallt men hittar inte. Vet inte riktigt vad man ska söka på


Kom ihåg






Trackback