Fanny Lyckman for Estradeur

 
 
Kl 09.00 i morse släpptes Fanny Lyckman's kollektion för Estradeur på nelly.com. Jag måste säga att kollektionen är jäkligt bra och den faller mig verkligen i smaken! Mina favoriter ser ni här ovan, och av dem så är det plaståskorna och den vita magkorta toppen som jag gillar mest. Jag kunde inte låta bli att klicka hem de vita platåskorna, de är ju sååå snygga!! Jag hade dessutom en rabattkod som gav mig 200 kr om jag handlade för minst 500 kr, så de kostade mig bara 300 spänn, inte illa :D
 
HÄR kan ni spana in kollektionen.
 
Jag älskar verkligen dessa inspirationsbilder! Ni förstår inte hur gärna jag skulle vilja fota på ett liknande ställe, tänk så coola bilder man skulle kunna ta.
 
 



Kommentarer

såna turkosa väggar finns på ficket mårtensson cafe som ligger bredvid expert här i simrishamn

Svar: A men det är ju hela alltet som var så grymt på dessa bilder, inte bara väggarna. Utan inredningen var ju FAB!! :D
Jennilie

Hade dom bara stavat rätt på SENSE på linnet (inte sence) så hade den varit köpvärd..

Svar: Oj har de stavat fel.. Inte så kul :P
Jennilie

» Bunny

Wooh, så ball kollektion! Köpte FUCKtoppen och de svarta skorna, go go hoppas de levereras snabbt! :D

Svar: Ja jag älskade typ allt! :P Jag gillade kepsen också men tyckte den var liite för dyr.
Jennilie

jag vill ha de tajta svarta byxorna som e höga i midjan men dom finns tydligen inte med i collectionen

Svar: Jo de byxorna kom ut lite senare bara, några dagar efter att det andra kom ut :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback