Det gick inte så himla bra..

Idag fick jag hem flera scarf's med posten som jag beställt från ebay. Nu när jag har lugg så älskar jag att använda scarf's i mitt hår, men jag hade bara tre stycken därför valde jag att beställa fler! Jag började lägga ut dem på mattan i vardagsarummet för att fota dem men det gick inte så himla bra.. Varje gång jag rörde sjalarna trodde katterna att jag lekte med dem, och när jag la ned dem på mattan la dem sig på dem, haha. Var tvungen att ta några bilder :P
 
 
Busungar!! :) Ni ser ju lite av mina scarf's på dessa bilder, får se om jag försöker fota dem igen imorgon kanske.. Men kika in igen lite senare för då bjussar jag på en outfit.



Kommentarer

nawww de trodde det var leksaker till dom..precis som våra katter (som e vuxna) trodde påskriset var leksak till dom..de total slakta det ha ha ha


Kom ihåg






Trackback