Bangs

Detta är alltså vad jag gjorde med mitt hår igår, jag klippte lugg! Under en period i gymnasiet och en tid efteråt hade jag raklugg och jag trivdes väldigt bra i det. Under de senaste veckorna har jag varit väldigt sugen på att göra en förändring med mitt hår och då kom tanken med lugg upp. Igår kväll efter att ha velat lite så bestämde jag mig tillslut för att sätta saxen i håret. Och det är jag glad för, jag trivs verkligen i lugg. Nu ska jag bara se till att köpa en mörk toning så mitt hår får lite djup i sig, tycker min naturliga färg är lite trist.
 
Här ser ni ju förresten lite av dagens outfit, fler bilder kommer ikväll :)



Kommentarer
» ebba

Du passade hur bra som helst i lugg!!! Så snyggt<3

megasnyggt!

» a

Oerhört snyggt!

» Sofia

Så snygg bild :-D

Så snygg! Gillar kombinationen med det röda läppstiftet!


Kom ihåg






Trackback