Utflyktsdag!

Hej! Har ni haft en bra start på veckan? Det har jag haft :) Tänkte visa er lite bilder från min dag.
Vi började med att åka till Buhres i Kivik för att köpa lite lunch.
 
 
Efter det åkte vi vidare till Kiviks Musteri för att handla lite juicer och annat gott.
 
 
När vi var klara med handlingen så åkte vi till Stenshuvud. Det är så himla vackert där!
 
 
Vi fick äntligen hugga in på fisken och räkröran, för att inte tala om det goda valnötsbrödet.
 
 
Efter den sena lunchen gick vi ner till havet så att barnen fick bada. Det var iskallt i vattnet så jag förstår inte hur de kunde doppa sig och simma omkring! Men barn brukar ju inte vara så känsliga :P
 
 
Efter sol, bad, prat, skratt, tidningsläsande, fotboll och bus så gick vi tillbaka till bilen för att röra oss hemåt igen.
 
 
Som ni ser har jag haft en väldigt fin och trevlig dag, måste säga att hela veckan som vi har haft besök har varit riktigt rolig! Men imorgon åker de härifrån, så då lär det kännas lite tomt och bli väldigt tyst... Men jag har något att se fram emot, för om ca en vecka kommer pappa och hälsar på! :D
Kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback