There's a fire starting in my heart

Platåsneakers//Ebay.com   Kjol//Ebay.com   Linne//Ebay.com   Hatt//H&M   Halsband//Ebay.com   Klocka//En present   Svart armband//H&M   Resterande armband//Ebay.com   Väska//Loppis   Solglasögon//H&M   Örhängen//Ebay.com
 
Så här såg jag ut igår! Vi hade ganska bråttom när bilderna togs så de blev kanske inte de bästa, dessutom hade jag bara mitt kitobjektiv med mig så alla bilder blev väldigt brusiga. Men tacka vet jag mitt Sigma 85mm F1.4 EX DG HSM objektiv, det är verkligen huuur bra som helst (det är det jag annars alltid använder till mina outfits)!!
 
Jag vet att jag tjatar på om mitt hår.. Men jag kan bara inte förstå hur snabbt det växer! Jag tror att det här är första gången mitt hår är så här långt, men jag gillare! Det enda som är jobbigt är när man duschar.. Jag måste liksom ta shampo flera gånger och dela in håret i sektioner för att det är så långt och tjockt, och så tar det en evighet för det att torka :P
 
Nä hörrni, nu ska jag kila.
Kramar.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback