New heels

Klackskor//Ebay.com
 
Hejsan! Jag ska snart gå och lägga mig, men innan det vill jag visa er en bild på mina nya klackar! Jag fick hem dem för si så där en vecka sedan och är så nöjd med dem! Jag som gillar platå och tjocka klackar.
 
Idag har vi haft en härlig dag vid havet (spana in min instagram @dayswithjen), jag älskar verkligen Österlen på sommaren! Enligt vädret ska det bli väldigt fint väder imorgon, så jag antar att det blir att åka till havet igen då, men till en annan strand.
 
Imorgon dyker en outfit upp + bilder på ytterligare ett par nya skor, missa inte det!
Kram!



Kommentarer
» Anita

Sjukt snygga!

» ebba

De hade ju passat sjukt bra i min garderob oxå hahaha :P
Du borde skriva en e-bay-bok eller ngt! ;)

Åh så söta! Vad hette säljaren? Hade inte bangat ett par sådana nu i sommar.

Skitsnygga! :)


Kom ihåg






Trackback