Monkeytime - sneak peek

God morgon! Sitter precis och fikar framför datorn, men efter det måste jag börja göra mig i ordning! Jag och Kevin har nämligen bestämt oss för att gå ner på stan en sväng och bara hänga, det är ju så fint väder idag. Men tyvärr så ska han åka iväg vid kl 14, så då får jag se vad jag hittar på. Funderar på att kanske sätta mig på en uteservering och äta lunch eller ta en fika. Eller så går jag en promenad, allt är ju så himla vackert uteomhus just nu så det finns alltid något att se. Men jag får inte glömma att gå förbi apoteket först! Jag ska se om de har något medel som man kan ge till katter för att undvika fästingar.. För någon dag sedan hittade vi nämligen en på Spike, inte kul!
 
Här ovan ser ni förresten två bilder från en outfit jag bar för någon dag sedan, resten av bilderna dyker upp ikväll :)
Ha en fin dag, Kram.
 



Kommentarer

kan rekommendera det till katter som e lite dyrare typ 200 kr som både tar fästingar, lopper, mask o hela tjosanfräsan.. super duper bra e det....

Wow, ÄLSKAR skorna. Vart kommer de ifrån? :))


Kom ihåg






Trackback