Monkeytime ll




Klackar//Ebay.com   Klänning//Ebay.com   Örhängen//Gina Tricot   Hatt//H&M   Solglasögon//H&M   Klocka//En present   Ring med "prickar"//En present   Övriga smycken//Ebay.com
 
Så där ja, här kommer resten av bilderna från den här outfiten, jag visade ju några smygbilder tidigare idag. När jag först fick hem den här klänningen var jag väldigt osäker vad jag tyckte om den, men efter ett tag insåg jag att jag gillar den, grymt mycket. Det är ju en ganska udda klänning, och jag älskar ju plagg och accessoarer som är annorlunda :) En ny favorit har flyttat in!



Kommentarer

Aaascoolt! Klänningen är underbar, kjoldelen speciellt, och trycket är ju bara för härligt! <3

fy attans va cool klänning.. den skulle jag lätt kunnat tänka mig oxå

» Bunny

Åh vilken fin outfit!


Kom ihåg






Trackback