Midsommar



Hej och GLAD MIDSOMMAR! Idag har jag varit ute mest hela dagen och har därför inte suttit något vid datorn. Men just nu ligger jag i sängen och ska snart sova, så jag passar på att blogga från mobilen (för första gången). Idag har jag haft det super trevligt! Mitt på dagen åkte vi till en grannby där det var midsommarfirande, vi hade picknick, lyssnade på musik, kollade på alla som dansade och sedan gick vi en promenad vid havet. Efter några timmar åkte vi till hamnen i Simrishamn där vi köpte mjukglass och gick lite i stan. Efter det åkte vi hem igen där vi åt god mat, pratade, åt efterrätt osv. Väldigt trevligt! Det enda negativa med dagen var att jag glömde ta med min kamera, det händer aldrig!! Men tydligen idag.. Så ni får dessa bilder som jag tog med min mobil och la ut på instagram istället. Om vädret är okej imorgon så börjar jag dagen med att gå på loppis i Suckarnasgång, det är en sån härlig start på dagen :) Nä, nu är det dags för mig att sova, god natt.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback