En fin torsdag

I torsdags bestämde sig jag och mamma för att ta en heldag ute, fota massor, se på vackra trädgårdar och köra omkring bland vackra omgivningar. Enligt vädret skulle det vara soligt men blåsa väldigt mycket, så jag och mamma såg till att klä oss rejält. Men lite för sent insåg vi att det var soligt men blåste ingenting, så vi svettades typ hela dagen. Vi började med att åka till en liten by som ligger i närheten av Simrishamn, där parkerade vi bilen för att fortsätta till fots för att kunna ta fina bilder :)
 
 
Vi tog några bilder på blommor utanför ett hus, när damen som bodde där kom ut och sa att vi fick fota inne i hennes trädgård om vi ville. Hon hade en av de finaste trädgårdarna jag någonsin sett, det var så himla mysigt och hon var super trevlig!
 
 
Sedan hoppade vi in i bilen, körde runt lite, handlade lite och körde runt lite till. Tillslut kom vi fram till ett superfint ställe med två stora rapsfält och en liten väg som gick mellan dem. Där stannade vi för att fota och fika. Det var som att sitta i en dröm, jag har aldrig fikat på ett så vackert ställe innan.
 
 
Efter att ha åkt omkring ännu lite mer i bilen, stannat på något ställe och så där, så stannade vi och köpte med oss mat. Även denna gång hittade vi ett fint ställe att äta på.
 
 
Så, så där såg hela min torsdag ut! Tack till den som uppfann medicin så jag kan göra sånt här, även när jag är väldigt dålig i ryggen! Och visst ser man inte på bilderna att jag egentligen har väldigt ont? Tur att man kan dra på ett pokerface ibland.
Ha en trevlig lördag!



Kommentarer

jag tyckte det var underbart att se dig le.
du har ett väldigt fint leende tös

Hej, vad är det som har hänt med din rygg, då du har så ont? :(


Kom ihåg






Trackback