En bra dag!

 Hejsan! Idag har jag haft en väldigt bra dag ute i solen. Jag och brorsan cyklade in till "stan" där vi skulle kolla på nya shorts till honom, men sen kom vi på att det var "söndag", så alla klädbutiker var ju stängda. Istället gick vi en promenad i stan och han fick ställa upp och ta outfitbilder. Min mamma som annars tar outfitbilderna är uppe i norr i ca 1½  vecka, så då får Kevin agera fotograf istället :)
 
 
När vi gick genom stan så sket en fågel på min axel!!!! EUW! Som tur var så såg en kvinna det, så jag fick en våtservett av henne. Första och förhoppningsvis sista gången någon skiter på mig, haha.
 
 
Sedan skulle Kevin iväg med tåget, men på vägen dit var jag tvungen att fota det här huset.. Det ligger väldigt nära stationen och huset är just nu täckt av blåregn, hur fint?!
 
 
Jag kände inte för att åka hem med tanke på det fina vädret, så istället gick jag till Cimbris för att äta lunch. Det var första gången jag åt på restaurang ensam, men jag måste faktiskt säga att det var ganska skönt och avslappnande att bara få äta, njuta av vädret och spana in allt folk. Jag beställde baconlindad kycklingfilé med gorgonzolasås, och wiie vad gott det var! Och kycklingbiten.. Ni anar inte hur stor den var, men bra det för jag blev då verkligen mätt!
 
 
Efter maten gick jag och köpte en tidning och en glass som jag sedan läste/åt på gräset vid kyrkan, väldigt skönt. Efter det bestämde jag mig för att cykla hem igen. Väl hemma höll jag mig utomhus ytterligare några timmar, jag satt och läste och så var jag med kissemissarna :)
 
 
Som jag sa, en bra dag! :)



Kommentarer

du ska se det som positivt att en fågel sket på dig även om det e äckligt.. i Italien betyder det EXTREMT tur om en fågel bajsar på en


Kom ihåg






Trackback