SHOPPING

En del av min senaste shopping från ebay.com.
 
Hejsan! Som ni kanske minns så nämnde jag för någon dag sedan att jag skulle göra en beställning från ebay.com, sagt och gjort! En del av produktbilderna var dock i ganska dålig kvalité, så jag fick inte med alla mina köp på collaget ovan, men de flesta. Som ni ser fick det bli ett gäng nya solglasögon, några nya magtoppar, en snygg långklänning och så lite annat. Det vita linnet längst ner till vänster beställde jag även i svart, det kostade bara 35 kr, snacka om fynd!! Och det magkorta svarta linnet gick endast på 12 kr, så jag beställde ett i vitt också. Alltså jag blir helt galen när jag shoppar från ebay, det finns såååååå jädrans mycket snygga grejer jag skulle vilja ha! Jag skulle lätt kunna spendera flera tusen kronor per vecka där, ja, om jag var rik alltså ;)
 
Om ni spanar in min katgori "Frågor & Svar" så finns där en stor ebay-guide som jag har skrivit, där finns även massor av frågor och svar som handlar om just ebay.com.



Kommentarer

ohhhh klänningen vart sjukt fin

Åh! Du har möjligtvis inte länken till de runda brillorna?


Kom ihåg






Trackback