Shine like the sun

Skor//Ebay   Klänning//Ebay   Halsband//Ebay   Armband//En studentpresent   Väska//Loppis   Solglasögon//Ebay
 
Okej, det här är kanske inte världens bästa eller roligaste bilder, men de får helt enkelt duga! Jag hade egentligen inte ens tänkt ta några outfitbilder då "fel" objektiv satt på kameran, men sedan ändrade jag mig så vi tog dessa bilder som snabbast. Ser ni förresten mina fina naglar? Jag köpte de här lösnaglarna på Bo Ohlsson för en tia, mest bara för att prova lösnaglar (för första gången). Men jag måste säga att jag är jäkligt nöjd med dem med tanke på priset!! De sitter perfekt och det ser ju så fräscht ut! Håller ni inte med?
 
Idag ska vi nog åka till havet för att sola och bada. Eller jag badar inte då vattnet alltid är för kallt och jag solar egentligen inte heller då jag tycker det blir för varmt, haha! För typ två år sedan gjorde knappt annat än att sola på sommaren, men nu tycker jag bara att det blir äckligt varmt och så blir jag så uttråkad. Men det går ju alltid att läsa en tidning eller gå en promenad, det är mer min grej :)
 
Jag hoppas ni får en fin dag, Kram!



Kommentarer
» anna

riktigt fint!


Kom ihåg






Trackback