Min måndag!

I måndags hade jag en väldigt bra dag tillsammans med lillebror Kevin, vännen Åsa och Pappa. Vi började dagen med att åka till Kivik där vi plockade och åt massor av körsbär. Körsbär är något jag verkligen älskar med sommaren, det är ju så jädrans gott!
 
 
När vi plockat klart gick vi till Kiviks hamn där vi åt glass i värmen.
 
 
Efter glassen gick vi en promenad i Kivik, främst bland de gamla och fina husen nära havet.
 
 
Åhh, dog lite när jag fick syn på den här snyggingen!!!
 
 
Efter promenixen tog vi bilen och körde till Forsemölla. Här står pappa och fotar.
 
 
Det är verkligen vackert där med de små vattenfallen, så det blev en hel del bilder.
 
 
Sedan gick vi en liten promenad innan vi gick vidare till nästa vattenfall som var snäppet större.
 

Vi ristade in våra namn i ett dött träd. Och just det, det står Jennan istället för Jennilie.

 
Innan vi åkte hem tog vi en promenad i skogen.
 
 
Efter att ha varit hemma och vilat ett tag så åkte vi till Hotell Svea här i Simrishamn för att äta deras super duper goda grillbuffé!
 
 
Som ni ser hade jag en riktigt bra dag, men i och för sig har jag haft det väldigt bra i princip varenda dag de senaste veckorna. Kram!



Kommentarer

ja visst var där grymt vacker i forsemölla? badade ni inte där ha ha ha

kan tipsa om gyllebosjön med.. leta upp den kända munkgången som går från ena sidan av sjön till den andra...den ligger ca 1 meter under vatten ytan.. många tror det är en sägen men jag o maken har hittat den efter en hel del letande


Kom ihåg






Trackback