Grönt är skönt ll

Skor//Ebay.com   Klänning//Loppis   Keps//Ebay.com   Solglasögon//Ebay.com   Örhängen//Ebay.com   Kloarmband//Ebay.com   Guldkedja//Studentpresent   Stor ring//Ebay.com   Ringar//H&M

Hej mina fina! Hur mår ni idag? Jag mår bra, är dock väldigt trött. I morse klev hela familjen upp för att väcka älskade lillebror Liam med paket och sång, han fyller nämligen 12 år idag! Hipp hipp hurra! Även idag har vi klarblå himmel och strålande sol, helt sjukt vilken bra sommar vi har haft hittills :D Det gör mig glad! Ovan ser ni i alla fall hur jag såg ut igår, den snygga klänningen köpte jag i lördags på en loppis för 20 kr, är super nöjd! Kepsen, solglasögonen, örhängena och ringarna är även de nya, tycker verkligen om kepsen.
 
Nä hörrni, nu ska vi käka lunch och så innan vi beger oss ut.
Ha en toppen dag!!



Kommentarer

Väldigt coola brillor! :)


Kom ihåg






Trackback