Wearing a new pair of jeans and a new sweater

Nitskor//Ebay
Jeans//Lindex
Tröja//H&M
Skinnjacka//Seconds
Väst//Tradera
Nitkeps//Ebay
Väska//Loppis
Glajjor//Tradera
 
För första gången sedan i höstas så fotades jag utomhus utan att frysa. Det var så himla skönt ute, och att solen dessutom sken gjorde det hela så mycket bättre! Jeansen jag har på mig köpte jag på Lindex för 100 kr för typ två veckor sedan, och tröjan är ny den med, tycker färgen är så otroligt fin. Jag ska eventuellt åka till Malmö en sväng imorgon, men jag får se hur det blir.. Det beror på hur ryggen känns och om jag orkar stiga upp så tidigt :P
 
Hoppas ni får en super fin helg, Kram kram!



Kommentarer
» Bea

Coola bilder! :-)

Alltså de där örhängena, så vackra! <3 Och skorna är så galna, så häftiga! Håhå.

» Emma

Snyggt!

älskar den clein blåa färgerna..love it

» Catja

Snygg!

Så himla snyggt!!


Kom ihåg






Trackback