Rihanna Style

Förutom "nya" Miley Cyrus så är Rihanna en stor inspirationskälla för mig då det kommer till kläder och mode! Visst, ibland tar hon ut svängarna lite väl mycket för min smak, men hennes vardagsstil tycker jag är riktigt grym! Den är egen och utstrålar attityd. Och att hon dessutom är typ världens snyggaste människa på denna planet gör ju att allt ser bra ut på henne, hon skulle säkerligen kunna bära upp en sopsäck snyggt! Och jag måste bara fråga.. Är det bara jag som tycker hon är som snyggast när hon har afro? Tycker det är så jäkla läckert på henne, gillar även hennes blonda hår.
 
Jag har knopat ihop ett litet bildkollage med outfits och bilder på henne som jag gillar.
 
 
Mest gillar jag bilderna högst upp till höger och vänster, gillar även biilden då hon sjunger. Tycker brillorna hon har på sig på sångbilden är sjukt coola, har faktiskt ett liknande par liggandes i min minneslista på ebay, nu blev jag ännu mer sugen på att klicka hem dem :)



Kommentarer

Håller med dig! Tycker dock inte hon passar i det blonda. Affro, rött, korta svarta eller det svarta med sidecut tycker jag hon ska ha ;)

Hon är lätt en sådan människa som passar i riktigt kort hår, och rakat sådär som på bilden längst ner näst längst till höger! Sjukt snyggt. Och afron!

ja rihanna e super snygg tycker jag med...
jag e väldigt kär i hennes tattos

Svar: Ja hela hon är så jäkla snygg!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback