Powerful

Buffalo platåskor//Tradera.se
Pistolörhängen//Ebay
Brallor//Tradera.se
Tröja//Ebay.com
Kappa//Tradera.se
Vantar//Loppis
Hatt//Loppis
Nitkrage//Ebay
 
Oj då.. Det blev visst en liten bloggpaus på några dagar. Det är bara det att jag ser verkligen till att njuta av att träffa alla här uppe, speciellt min pappa som jag träffar alldeles för sällan i och med att vi bor så långt ifrån varandra. Nyårsafton har ju också hunnit vara, jag firade in det nya året väldigt lugnt med min pappa och en av hans vänner, Åsa. Vi tog det lugnt, lagade och åt god mat och efterrätt och sedan fick det bli en liten promenad i mörkret. Annars har det inte hänt så mycket, utan jag hänger hos pappa och gosar och kelar så mycket som möjligt med alla hans katter, man måste ju passa på :)
 
Nu ska jag gå och fixa mig lite käk för att sedan slänga mig på soffan och glo på tv. Vi hörs snart igen, kram!



Kommentarer
» Name

Tråkigt med bloggpaus... Upp med bilder från när du va med Sara å alla senaste dagar :)

Svar: Förstår det och jag tycker likadant, men som jag skrev så ser jag till att umgås med min familj och mina vänner här uppe i Norrland i och med att vi bara ses 1-2 gånger per år. Datorn har med andra ord fått vila.
Måste tyvärr säga att jag och Sara inte tog några bilder när vi var med varandra, det enda vi gjorde var att gå på stan och ligga och prata så det fanns inte riktigt något att fota. Hoppas du förstår. Händer det något speciellt tar jag självklart bilder men min resa har hittills varit väldigt lugn = knappt några bilder, har mest bara fotat kattungarna som pappa har :) Men när jag kommer hem igen (snart) så ska jag se till att bloggen går tillbaka till det vanliga!
Jennilie

Sjukt snygg du är!! och super fina bilder! :)

Svar: Amen vad snäll du är, tuuusen tack söta du!
Jennilie

Hattifnatthatt!

Underbar outfit :D


Kom ihåg






Trackback