Lysande röda läppar

 
Hejsan. Ni anar inte hur skönt det känns att ha återgått till mitt normala bloggande. Visst var det skönt att ta en paus från datorn när jag var uppe i Umeå men jag har faktiskt saknat bloggen och er himla mycket. Eftersom jag inte satt vid datorn när jag var där uppe så innebär det att jag inte har svarat på kommentarer på över en månad, så jag har över 100 stycken att svara på. Jag får nog ta det lite då och då annars kommer det ta flera timmar ;P
 
Ikväll har jag skrivit och gjort ett långt inlägg åt er som jag publicerar imorgon, jag har nämligen gjort en ebay-guide! Ni är ju väldigt många som har frågat efter en sådan så nu är det dags, kika in imorgon så ni inte missar den! Nu ska jag göra mig i ordning för natten, god natt.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback