Kors

Skor//Trendsales.se
Byxor//H&M
Tröja//Nelly.com
Fuskpäls//Ebay.com
Ringar//Ebay.com
Ring m. prickar//En present
Hatt//H&M
Solglasögon//H&M
 
Hej mina vänner! Jag hade tänkt skriva ett inlägg igår kväll, men mitt internet gick inte att få igång så jag kunde inte blogga helt enkelt. Annars så har jag bara suttit i telefon de senaste dagarna.. Ni anar inte hur j*vla jobbigt och komplicerat det har varit att fixa sjukresan upp till Umeå! Jag har sammanlagt fått ringa säkert 20 samtal och ingen har kunnat hjälpa mig. Men om allt har fungerat som det ska så har jag tre platser bokade nu (jag måste ligga ner på planen pga min rygg), hoppas att det inte blir någon dubbelbokning eller något annat liv, är så less på att ens tänka på flyg nu. Men jag åker i alla fall imorgon på morgonen och kommer hem igen måndag den 21 januari. Den här gången lämnar jag datorn hemma för jag måste ha lätt packning för att kunna dra väskan själv, så det kan bli ett blogguppehåll tills jag kommer hem igen, ni ser ju.  Men när jag kommer hem igen ska jag banne mig sätta igång med bloggningen på riktigt igen, saknar att blogga dagligen, svara på kommentarer osv.
 
Jag hoppas att ni får en trevlig helg :) Kram!



Kommentarer
» Ebba

Så bra att det löste sig, hoppas det går bra med det du ska göra!
Superfina bilder!!
kram

» Bea

Wow vilka snygga bilder. Gillar läppstiftet :-)

Hur fina bilder som som helst! Älskar din stil:)

byxorna är awesomeeeeee


Kom ihåg






Trackback