Ice ice ice


Wedge sneakers//Ebay
Byxor//Lindex
Tröja//Nelly
Kappa//Ebay
Halsband//Ebay
Hatt//H&M
Ringar//Ebay
Glajjor//H&M
Örhängen//Ebay
 
Hejsan! Jag hoppas att ni gillade min ebayguide som finns i mitt förra inlägg? Jag förklarade så bra som möjligt och hoppas att ni nu förstår hur man handlar därifrån. Ebay är verkligen en guldgruva gällande allt! Kappan som jag har på mig kommer från just Ebay och är så förblånat snygg!!! Byxorna jag har på mig är också nya, köpte dem på Lindex rea för en hundralapp, tycker mönstret är så himla fint.
 
Tycker för övrigt att det är så jäkla coolt nere vid havet just nu! Som ni ser har stenarna ett tjockt lager is på sig och det ser super coolt ut. Men man får vara försiktig för det är super halkigt.
 
Ha en fortsatt bra kväll. Kram!



Kommentarer
» Ebba

Så fina bilder!!!
Superbra ebay-guide oxå, ska försöka mig på det lite tror jag :)

Åh vilken läcker outfit, såå snygg!

» Sanna

snygg hatt!

» Catja

Snygga bilder!


Kom ihåg






Trackback