Hemma igen, men åker snart bort igen..

Hallå där! Ni anar inte hur jäkla skönt det var att komma hem igår!! För det första så var det hur varmt och skönt som helst när vi kom ut, istället för flera minusgrader så var det flera plusgrader och det hade börjat blomma lite. Och för det andra var det helt magiskt att få sova i min säng igen, min stora mjuka och sköna säng. Bestämde mig för att ta en riktig sovmorgon idag så jag vaknade inte förrän kl 15, men med tanke på att jag de senaste nätterna sovit alldeles för lite så behövde jag de där extra timmarna.
 
Annars då.. Jag håller på bli galen! Jag flyger ju upp till Umeå igen på söndag för på mån, tis och ons ska jag vara på Umeås smärtklinik. Jag skulle boka sjukresa eftersom det inte är jag som ska stå för den resekostnaden, men det har inte varit enkelt. Jag började ringa i början på dec och det är ännu inte klart. Jag har ringt flera olika nummer, blivit skickad fram och tillbaka, intyg har skickts men inte kommit fram, de hittar inte adresser osv. Och så har vi flyget.. Jag glömde helt bort att jag behöver två säten (så jag kan ligga ner) så jag bokade bara ett. Jag ser på hemsidan att det finns platser kvar på planen men vet inte hur jag ska göra. Pratade med en kille på SAS som trodde om jag bara bokade en till resa i mitt namn skulle det bli dubbelbokat, vilket betyder att de tar bort en av mina platser. Men sidan jag bokat med har bara kundtjänst på engelska vilket inte är så kul.. Men om jag inte fått något svar på mitt mejl imorgon måste jag ju ta mod till mig och ringa dem. Nä hörrni, jag får bara ångest när jag tänker på hur snart jag ska åka och hur mycket som är kvar att ordna.
 
Om det inte regnar imorgon så ska jag se till att fota en outfit med lite av mina nya kläder :)
Kram!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback