Hellbound vs Alexis


Hellbound//Solestruck, ca 1600 kr            Alexis//Have2Have, 698 kr
 
När jag för första gången såg dessa Hellbound-bjässar till skor så stannade mitt hjärta i några sekunder. Jag som har en förkärlek till höga och klumpiga skor kände att dessa bara skrek "Jennilie, Jennilie bär mig på dina fötter, snälla Jennilie.."! Men de kommer från märket UNIF som inte är det billigaste, vilket är synd då de har riktigt snygga grejer. Igår var jag inne på Have2Have.se och fick syn på ett par skor som direkt gjorde mig påmind om Hellboundskorna, och ja visst är de lika varandra. De har båda en klack på ca 15 cm och en platå på ca 7 cm, och så är de båda väldigt snygga, även om jag tycker att originalet är snyggare. Men om man som jag inte vill lägga hur mycket pengar som helst på ett par skor så är Alexis ett bra alternativ. Eller vad säger ni?!



Kommentarer
» Bunny

Ja det tycker jag verkligen! Tack för tipset, är minst lika förälskad i originalet som du är :)

Svar: Ja skorna är verkligen to die for...
Jennilie


Kom ihåg






Trackback