Ebay shopping... Igen

Bilder lånade från säljare på ebay.com
 
Det är verkligen tur att jag gillar att shoppa billigt med tanke på hur mycket och ofta jag gärna shoppar :D Igår kväll fick det bli några små köp från ebay som ni ser här ovan. En cool keps att bära till alla mina nya guldsmycken, två guldiga halsband med djurhängen och ett par sjukt coola solglasögon! Klickade även hem en rosa peruk.. Det är inget jag kommer använda till vardags, men jag tror man kan ta väldigt fräcka bilder med den!
 
Den senaste tiden har jag klickat hem en hel del från ebay så jag hoppas att allt kommer fram som det ska och att de är hela och fina. Åhh, ser verkligen fram emot att få hem allt, det här känns ju fasen bättre än julafton :)



Kommentarer

Älskar brillorna! Ser ute som de Rihanna bar på VS showen :)

Ok lejonhalsbandet MÅSTE du länka till mig!!!
maila [email protected] om du inte vill skriva öppet :)

» Anita

Sjukt snygga solglasögon. Kommer du ihåg vad du sökte på för att hitta de eller säljarens namn?

» Hévi

gaaaaaaaah behöver länken till lejonhalsbandet!!

Svar: Jag har länkat till det i ett inlägg :)
Jennilie

» emmi

Haha du verkar precis som jag, ebay beroende!

COOLT med rosa peruken..kan helt klart bli super läckra bilder med den på...kul med sånt...


Kom ihåg






Trackback