Beställt massor med nya smycken!

Bilder lånade från olika säljare på ebay.com
 
Hejsan! När jag visade alla grejer som jag köpt till katterna så skrev jag att jag även köpt en hel del till mig själv.. Kommer ni ihåg? I alla fall så kände jag att jag ville ha massor med nya smycken, speciellt guldfärgade till sommaren. Efter att ha suttit ett par timmar och bläddrat bland tusentals produkter så gjorde jag min beställning. Här ovan ser ni kanske hälften av det jag valde att klicka hem, det fick bli ett gäng halsband, flera ringar och armband och även några par örhängen. Det ska i alla fall bli riktigt roligt att få hem alla smycken, är lite extra nyfiken på hur halsbandet uppe till vänster ser ut i verkligheten :)
 
Även igår gjorde jag en beställning från ebay, jag kunde bara inte låta bli. Denna gången fick det bli en snygg tröja, två kepsar, en t-shirt och så ett Bart Simpson set i form av en tajt kort kjol och en magtröja med långa ärmar, tänk så coolt till sommaren! :D



Kommentarer

Åh du får gärna skicka länken till det stora guld halsbandet (kedjan), har letat men inte hittat något i rimligt pris :)

» ida

skulle vilja köpa från ebay men vet inte riktigt hur det funkar + är lite rädd för extra kostnader osv..
Har du några tips eller ett inlägg om hur man gör? :)

Fräcka! :) Bart Simpson setet, låter som en cheerleading dräkt? :p

Vad har du för storlek på dina bilder du laddar upp, alltså hur stora px klarar din inläggsruta att ladda upp? :)
Ska nämligen ändra i min design så jag får plats med större bilder och du brukar ju ibland ha två bilder brevid varandra i bloggen, när du gör outfitsinlägg. Förstod du vad jag menade, blev lite rörigt? ;)
Kram!


Kom ihåg






Trackback