Bart Simpson top & skirt!

Bildkällor; 1 2 3 4 5 6 7
 
För ett tag sedan nämnde jag att jag hade köpt en kjol och en magtröja med tryck av Bart Simpson.. Någon som kommer ihåg det? Nu har jag googlat fram lite bilder på personer som bär dessa plagg. Jag tycker den är hur cool som helst och jag önskar och hoppas verkligen att den ser ut som jag hoppas och att den sitter bra på mig. Längtar tills i sommar när jag får inviga plaggen, tror man kan styla dem riktigt coolt! Jag köpte mitt set på ebay.com för strax under 300 kr inkl. frakt.
 
Tänkte visa er lite andra grejer jag nyligen klickat hem från bland annat ebay, så kika in lite senare.
Kram!



Kommentarer
» Ebba

De är så coola! Kommer passa sjukt bra på dig :)
Kan du inte lägga upp en Ebay-guide? Typ på hur man betalar och vad man kan göra för att undvika att bli av med pengar å så?

tröjan är så jäääää*la snygga! har sett den flera gånger, men blir alltid lika sugen på att köpa en när jag ser den! :D

jag vill också haaa


Kom ihåg






Trackback