På besök i Ystad

Idag drack jag världens godaste blåbärsmilkshake på Max.
 
Hejsan. Idag så följde jag med mamma och Andreas till Ystad en sväng. Jag var inte där så länge men hann ändå köpa lite leksaker till katterna (ja jag vet, de kommer bli världens mest bortskämda katter, haha), lite smågrejer till mig själv, ta outfitbilder och ett kort besök på Max. Om ni inte har druckit Max lyxshake med blåbärssmak så MÅSTE ni bara göra det!!! Jag har druckit den tre gånger hittills och om möjligt så blir den godare för varje gång. Jag har aldrig någonsin druckit en sån god milkshake förut, om jag kunde skulle jag dricka den dagligen :)
 
Nu ska jag och småbröderna se en film och käka fruktsallad (fruktsallad med créme fraiche, vaniljsocker och florsocker, den godaste blandningen som finns)! Ska redigera outfitbilderna efter filmen så de dyker upp på bloggen ikväll eller åt morgon.
 
Ha en trevlig fredagkväll. Kram!



Kommentarer
» jos

Vad skoj!


Kom ihåg






Trackback