New stuff!

Hallå där! Jag har precis fotat en del av grejerna som jag har fått hem från ebay under den senaste veckan. Jag har inte fotat allt, men dessa grejer är de snyggaste :) Får se om jag tar mig tid och fota resten lite senare.
 
Här är två långklänningar, eller de slutarungefär vid knäna tror jag (har inte provat dem än). Jag gillar båda men den leopardmönstrade är ändå favoriten. Jag vill bära den i sommar med ett par klumpiga klackar, massor av guldsmycken, en cool hatt eller keps och rött läppstift. Lite uppklätt men ändå coolt och kaxigt.
 
Jag har fått hem Bart Simpson tröjan och kjolen nu, tror de kommer bli riktigt grymma i sommar, lite lagomt udda :) Och kjolen till höger är jag kär i!! Det är definitivt ett av mina favoritplagg i garderoben, vill kunna bära den med bara ben nuuu!
 
 
Och så har jag fått hem en del accessoarer.
 

Det var allt för den här gången. Gillar ni något av det ovan? :)



Kommentarer
» ida

åh,Bart & leopardklänningen<3<3

» Anita

Elsker den grå klänningen, kjolen och celine t-shirten och kraghalsbandet <3 Avundsjuk!

» emma

fin fina grejer!! och de gröna skorna nedan (i ett annat inlägg) var med fina. men hur i helsike går man med såna skor?! :O

sv. haha ja de är lite speciella :D

kjolen var riktigt häftig! skulle du kunna länka celinetishan förresten?? :)

» Sanna

Celine-tröjan var riktigt snygg! :D


Kom ihåg






Trackback