Chicago Bulls



Buffalo platåskor//Trendsales.se
Leopardbyxor//Tradera.se
Tröja//Gina Tricot
Halsband//Ebay.com
Ringar//Ebay.com
Keps//Ebay.com
 
Hallå där, allt fint denna fredag? Ni får ursäkta att jag inte bloggade någonting igår men jag hade knappt sovit något på flera nätter pga av värk i ryggen, plus att jag hade fruktansvärt ont igår, värre än jag haft på länge. I natt "unnade" jag mig att ta lite extra medicin för att få sova några timmar och jäklar vad skönt det var! Även idag är jag dålig i ryggen men jag fotade ändå en outfit åt er, vill ju inte att det ska vara tomt här på bloggen i flera dagar. Som ni ser så har jag en del nya smycken på mig, två av halsbanden är nya och även alla ringar förutom den med kedjan. Kepsen är ny den med, tycker den är super snygg så jag är så himla glad att jag köpte den.
 
Nä nu ska jag se nya avsnittet av Vampire Diaries, sedan vila lite.
Hoppas ni får en trevlig kväll, Kram!



Kommentarer

Hur snyggt som helst! :D

Vem är det som orkar fota alla outfitbilder egentligen? De måste ha världens största tålamod.

» emma

shit vad snyggt!!

» Elin

Snyggt! :)


Kom ihåg






Trackback